Rototec » Tiedote koskien projektien jatkuvuutta COVID-19 pandemian johdosta

Tiedote koskien projektien jatkuvuutta COVID-19 pandemian johdosta

Hyvä asiakas,

Olemme erittäin epätavallisessa tilanteessa markkinoilla korona-viruksen takia. Meille Rototecilla on tässä tilanteessa erittäin tärkeää taata, niin teidän asiakkaidemme, kuin työntekijöidemme ja alihankkijoidemmekin turvallisuus, mutta myös projektiemme jatkuvuus. Meillä on jatkuvuussuunnitelma käytössä taataksemme projektiemme sujuvuus suunnitellusti. Olemme ottaneet myös käyttöön keinoja, joilla voimme taata teidän asiakkaidemme, kuin myös työntekijöidemme ja alihankkijoidemme turvallisuus.

Suosimme etätyötä tällä hetkellä ja kokouksemme ja tapaamisemme hoidetaan myös etänä, jos vain mahdollista. Nykyajan työvälineillä voimme hoitaa hyvin projektiviestinnän etänä myös ja jatkamme projekteista tiedottamista kuten tähänkin asti. Työmaat jatkuvat ennallaan vaikkakin työtapoihin on tehty pieniä muutoksia. Meillä on tarpeeksi tarvikkeita varastossa, jotta voimme taata käynnissä olevien ja tulevien projektien sujuvuuden. Meillä on myös varahenkilöjärjestelmä käytössä, jotta voimme taata toimittajaketjun toiminnan. Porakoneiden siirrossa yli rajojen voi olla joitain haasteita, mutta tällä hetkellä meillä ei ole rajoituksia tuotantokapasiteetillemme.

Kunnioitamme sopimuksiamme ja teemme kaikkemme, että projektit sujuvat, niin jouhevasti, kuin mahdollista näinä vaikeina aikoinakin. Arvostamme yhteistyötänne ja avointa vuoropuhelua kanssanne. Lisätietoja projektistasi saat projektisi projektipäälliköltä tarvittaessa.